Prepravné podmienky

Daňový doklad (faktúra) a záručný list sú dodávané v zásielke spolu s tovarom. V prípade osobného odberu tovaru si tieto doklady prevezmete spolu s tovarom osobne na odbernom mieste.

Objednaný tovar Vám vieme doručiť niekoľkými spôsobmi:
a) kuriér na dobierku
b) kuriér (úhrada vopred)
c) osobne v našich priestoroch

PRESNÚ CENU ZA PREPRAVNÉ JE MOŽNÉ VIDIEŤ PO VLOŽENÍ TOVARU DO KOŠÍKA, EŠTE PRED DOKONČENÍM A ODOSLANÍM OBJEDNÁVKY. 

Prepravu balíkov do 50 kg (maximálne rozmery 2x výška + 2x šírka + dĺžka ≤ 3 m, maximálna dĺžka zásielky je do 2 m) zabezpečuje spoločnosť Geis SK s.r.o., služba GEIS - PARCEL, ceny sú nasledovné:

0-5     kg = 2,99 €
5-10   kg = 3,99€
10-20 kg = 4,99 €
20-30 kg = 5,99 €
30-40 kg = 6,99 €
40-50 kg = 7,99 €

Prepravu balíkov nad 50 kg zabezpečuje spoločnosť Geis SK s.r.o., služba GEIS - CARGO , ceny sú nasledovné:


50-75 kg = 12,99 €
75-100 kg = 15,99 €
100-150 kg = 21,99 €
150-200 kg = 25,99 €
200-250 kg = 28,99 €
250-300 kg = 32,99 €
300-350 kg = 34,99 €
350-400 kg = 37,99 €
400-450 kg = 40,99 €
450-500 kg = 44,99 €
500-600 kg = 48,99 €
600-700 kg = 53,99 €
700-800 kg = 60,99 €
800-1000 kg = 70,99 €

V prípade, ak má zásielka hmotnosť do 50 kg, ale nespĺňa nasledovné požiadavky:
- maximálne rozmery zásielky: 2x výška + 2x šírka + dĺžka ≤ 3 m
- maximálna dĺžka zásielky je do 2 m
si vyhradzujeme právo zásielku zaslať službou GEIS - CARGO, kde je minimálny poplatok 12,99 Eur.

Balné naša spoločnosť neúčtuje.

Ceny sú uvedené s DPH.

Kupujúci je povinný (tento postup odporúčaný), aby bezprostredne pri dodaní prekontroloval spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom, poškodenie krabice) podľa priloženého prepravného listu. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou tým, že zásielka je napr. neúplná alebo poškodená. Ak takto poškodenú zásielku kupujúci od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole prepravcu.

V prípade, že poškodenie obsahu zásielky kupujúci zistí po jeho prevzatí, je nutné do 24 hodín informovať nás o tom na e-mailovej adrese reklamacie@naza.sk. Dodatočné reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavujú spotrebiteľa práva vec reklamovať, dávajú však predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou.

Táto stránka používa cookies. Viac info

Prihlásenie